JAK POSTUPOVAT PŘI VÝMĚNĚ/VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14TI DENNÍ LHŮTĚ:
V případě, že vámi objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje vašim představám, máte právo (§ 53 odst. 6 a 7) zboží vyměnit anebo vrátit. Podmínky jsou následující:
Jakmile k nám bude zboží doručeno, zkontrolujeme ho a pokud nebude nijak opotřebené nebo porušené, provedeme výměnu. V případě výměny si zákazník vybere jakoukoliv věc z nabídky lazzzy.cz a případný rozdíl v ceně uhradí (nebo mu bude vrácen přeplatek, pokud vyměněná věc bude mít nižší hodnotu). Dopravu zboží od zákazníka hradí vždy zákazník. Na vyřízení vrácení, nebo výměny máme zakonný nárok 30-ti dnů. Zpravidla však je zboží vyměněno během 1-3 pracovních dnů.
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ KE STAŽENÍ ZDE
ZÁRUKA / REKLAMACE VÝROBKU:
Záruční lhůta je uvedena u každého zboží na záručním listě, pokud ne, je tato lhůta zákonem stanovena na 24 měsíců. U oblečení slouží daňový doklad zároveň jako záruční list. Nároky z odpovědnosti za vady a ze záruky (reklamace) se nevztahují na závady způsobené nesprávným použitím a opotřebením neodpovídajícím způsobem. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci neprodleně po vzniku vady. Reklamované zboží nám musí být doručeno spolu s písemným, řádně specifikovaným oznámením vad, které musí obsahovat též volbu vypořádání nároku kupujícího podle zákona, jinak bude reklamace považována za neplatnou.
Prodávající bude reklamace posuzovat v souladu s pokyny stanovenými výrobcem zboží nebo jeho zástupcem, resp. výrobci takové zboží odešle k vyjádření a vyřízení. Reklamované zboží musí být zasláno řádně zabalené proti poškození při přepravě. Musí být přiložena kopie originální ho dokladu o koupi zboží v internetovém obchodě lazzzy.cz. Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží směrem od zákazníka nese zákazník. V případě kladného vyřízení reklamace je mu zasláno opravené nebo vyměněné zboží zpět na náklady lazzzy.cz. Maximální doba vyřízení reklamace je zákonem stanovena na 30 dní.