Zásilka bude přepravována pomocí České Pošty jako „balík do ruky“. Přepravní doba zásilky je obvykle 1 pracovní den od jeho expedice. V případě nezastihnutí adresáta bude balík uložen na vaší poště, kde bude k vyzvednutí následujících 7 pracovních dnů. V případě nevyzvednutí bude odeslán zpět a bude s ním nakládáno jako s nevyzvednutou objednávkou dle platných obchodních podmínek. O průběhu vaší objednávky budete informování jak emailem, tak sms ohledně přesného data doručení zásilky, uložení i končící se doby uložení na poště.
Zásilka bude přepravována zásilkovou službou GLS jako BusinessParcel. Doručení zpravidla následující pracovní den od jeho převzetí – expedice. Flexibilní doručení: GLS předem informuje příjemce o čase doručení balíku a následně nabízí široký výběr možností doručení.
Jakmile je objednané zboží připraveno k odeslání, příjemce obdrží e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující informace o připravovaném doručení balíku prostřednictvím GLS. Zpráva obsahuje všechny důležité údaje o balíku a částku za doručení na dobírku, kterou je třeba uhradit. Ráno v den doručení zašle GLS příjemci druhou e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující tříhodinové časové okno pro doručení. Zpráva obsahuje i telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.
Jestliže první pokus o doručení neproběhne úspěšně, GLS automaticky zašle příjemci třetí e-mailovou nebo textovou zprávu, tentokrát s přímým odkazem na aplikaci GLS Delivery Manager. Tento online nástroj umožňuje příjemcům výběr z nejrůznějších možností doručení. Mohou si například vybrat nové datum pro doručení, zadat odlišnou adresu nebo přesměrovat balík do GLS ParcelShopu.
GLS standardně provádí dva doručovací pokusy. Jestliže si však odesílatel sjednal službu FlexDeliveryService, GLS provede v případě potřeby i třetí pokus o doručení. V tomto případě GLS znovu zašle příjemci informaci o připravovaném doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy.
Osobní vyzvednutí vaší zásilky je možné ve Vestci u Prahy (mapa zde). Provozní doba je pondělí až pátek 09:00-12:00 a 13:00-17:00. Zboží je připraveno zpravidla v den objednávky, ale je nutné vyčkat na potvrzení emailem. Zboží bude k vyzvednutí následujících 7 pracovních dnů. V případě nevyzvednutí do 7-mi pracovních dnů bude s objednávkou nakládáno jako s nevyzvednutou objednávkou dle platných obchodních podmínek. Důležité: Bohužel není možné na místě platit kartou, pouze v hotovosti! A není ani možné si zboží vyzkoušet (nedisponujeme zkušební kabinkou)!